GM Inside News Forum banner

Bespied: 2027 Chevrolet Silverado

1 reading
21K views 65 replies 21 participants last post by  snizzle  
#1 ·
Next-Gen 2027 Chevy Silverado Prototype Spied Testing: Foto's
GMAuthority

3 maart 2025

In 2024 bracht GM Authority u exclusief de eerste details over GM's next-generation full-size half-ton pick-up trucks - de Chevy Silverado 1500 en GMC Sierra 1500. Nu hebben onze spionnen net het allereerste prototype betrapt van wat wij denken dat de 2027 Chevy Silverado is.

#2 ·
Goede vondst! Ik hoop dat ze de onnozele cabinespoiler en de lekkende achterschuifdeur hebben herontworpen/geëlimineerd. Betere stoelen en meer demping zouden ook welkom zijn. De zijspiegels moeten ofwel weer omhoog worden verplaatst, ofwel de plastic ruimtevuller waar de spiegelbevestiging zou moeten zitten, moet worden verwijderd.

De huidige interieurindeling is best goed. Een paar kleine aanpassingen zouden werken. Eén daarvan zou zijn om de plaatsing van de snelheidsmeter en de toerenteller te verwisselen, zodat ze terugkeren naar de juiste zijden. 😁

#3 ·
Goede vondst! Ik hoop dat ze de onnozele cabinespoiler en de lekkende schuifdeur achteraan opnieuw hebben ontworpen/geëlimineerd. Betere stoelen en meer kussen zouden ook welkom zijn. De zijspiegels moeten ofwel weer omhoog worden verplaatst, ofwel de plastic ruimtevuller verwijderen waar de spiegelbevestiging zou moeten zitten.

De huidige interieurindeling is best goed. Een paar kleine aanpassingen zouden werken. Eén daarvan zou zijn om de plaatsing van de snelheidsmeter en de toerenteller te verwisselen, zodat ze terugkeren naar de juiste kant. 😁
Waarom zeg je dat het aan de goede kant moet staan? Ik heb een nieuwe Silverado en zie niets verkeerd aan de indeling.

#7 ·
Met het digitale instrumentenpaneel kunt u de plaatsing van snelheid en toerental al wijzigen, tenzij u het over het oude interieur in de Custom-uitvoering heeft.
U kunt de locaties van de toerenteller en snelheidsmeter niet wijzigen op het nieuwe digitale cluster. U kunt wel veranderen hoe ze verschijnen, maar niet de locatie.

#8 ·
Toerenteller moet links staan, snelheidsmeter rechts.

U kunt de toerenteller- en snelheidsmetere locaties niet wisselen op het nieuwe digitale cluster. U kunt wel veranderen hoe ze verschijnen, maar niet de locatie.
Wie zegt dat? Waarom moet de toerenteller links staan en de snelheidsmeter rechts? Er is geen wet die dat zegt, als het je persoonlijke mening is, dan is dat prima. Maar het zou niet de norm moeten zijn, zou je nu weigeren een auto te kopen als hij er anders uitziet?

#14 ·
Goede vondst! Ik hoop dat ze de onnozele cabinespoiler en de lekkende achterschuifdeur opnieuw hebben ontworpen/geëlimineerd. Betere stoelen en meer demping zouden ook welkom zijn. De zijspiegels moeten ofwel weer omhoog worden verplaatst, ofwel de plastic ruimtevuller verwijderen waar de spiegelbevestiging zou moeten zitten.

De huidige interieurindeling is best goed. Een paar kleine aanpassingen zouden werken. Eén zou zijn om de plaatsing van de snelheidsmeter en toerenteller te verwisselen, zodat ze terugkeren naar de juiste zijden. 😁
het heeft het nog steeds - ziet er voor mij niet drastisch anders uit....
Image

Net als Ford tot 2028 heeft uitgesteld. 👌🏻
Ford lijkt momenteel stuurloos.

----

Dus is dit een zware opfrisbeurt of een geheel nieuwe?

#20 ·
De grille zal de truck maken of breken
Ik ben het 100% eens... Ik ben de enorme grille van de vrachtwagen echt beu. Natuurlijk moet hij groot genoeg zijn om luchtstroom voor koeling te bieden, maar doe het alsjeblieft een beetje rustiger aan. Met dat in gedachten vind ik dat de huidige Silverado 1500 er geweldig uitziet, dus verpest het alsjeblieft niet.

#27 ·
Het slechte ontwerp van de spoiler toevoeging, cabine veranderingen hiervoor, en het goedkope achterste schuifraam frame is wat ervoor heeft gezorgd dat veel eigenaren lekkende achterruiten hebben. Velen realiseren het zich niet eens totdat het te laat is en het plafond, de vloer of de stoelen vernield zijn.

GM weet hier al 6 jaar van en heeft niets gedaan. Er zijn al enkele meldingen van 2025's met dit probleem.

#30 ·
Dakspoiler verscheen met het ontwerp van 2019. Het is zeer goed geïntegreerd:

View attachment 74373
De spoiler vind ik niet zo afstotelijk, wat echter wel zo is, is dat ze de lekkende schuifproblemen nog steeds niet goed hebben opgelost. De uitval was vrij hoog en de hack-oplossingen die ze gebruikten waren naar mijn mening onacceptabel! Het zou typisch GM zijn om gewoon dezelfde schuif- en frame-ontwerp te gebruiken, wetende dat het problemen heeft, maar ook wetende dat ze een grote hoeveelheid reserveonderdelen hebben die ze willen opmaken!

#38 ·
Gm dit is voor jou - Dingen om te repareren -Sta toe dat het bedlicht aangaat tijdens het rijden om de lading te bekijken -Vergroot de hoek omhoog/omlaag van de zijspiegels. Ik moet mijn hoofd bukken om een ​​helder zicht te krijgen. -Verhoog de verlichting van de binnenverlichting. -Laat de stationairloop langer dan 15 minuten draaien voordat deze automatisch wordt uitgeschakeld -Maak de geïntegreerde achterklep en zijtreden groter zodat ze daadwerkelijk bruikbaar zijn. Volwassen mannen laarzen passen niet. -Breng een echte regendruppelrand bij de deuren terug. Water stroomt direct op je hoofd. -Verbreed de vrachtwagenstoelen, beweeg minimaal meer naar het midden. Het huidige ontwerp zorgt ervoor dat je te dicht bij de deuren zit -Verhoog het comfort van de stoelen, als we stijve stoelen willen, zouden we een Ford kopen -Installeer een override voor de veiligheidsgordelding. We weten of de gordel niet om is en je bent niet onze moeder.

#39 ·
• Ik kan de laadruimtelichten aanzetten tijdens het rijden met een druk op de knop op mijn '21.
• Bumperstappen werken prima met mijn 10 H stalen neus. Ik zou echter graag de bedstap van de 2500's op de 1500's willen zien. Kan kleine dingen niet vanaf de grond over de bedzijden bereiken.
• Ik heb nooit echt begrepen waarom de eigenaren willen dat hun voertuig stationair draait en stationair draait en stationair draait. Ik voor mijn part laat hem nooit draaien en gebruik nooit de afstandsbediening. Ik zie er gewoon het nut niet van in.

#40 ·
• Ik kan de laadverlichting aanzetten tijdens het rijden met een druk op de knop op mijn '21.
• Bumperstappen werken prima met mijn 10 H stalen neus. Ik zou echter graag de bedstap van de 2500's op de 1500's willen zien. Kan kleine dingen niet over de bedzijden vanaf de grond bereiken.
• Heb de eigenaren die willen dat hun voertuig stationair draait en stationair draait en stationair draait, nooit op afstand begrepen. Ik voor mijn part laat hem nooit draaien en gebruik nooit de afstandsbediening. Ik zie er gewoon de zin niet van in.
Heh, heh, als je zou wonen waar ik woon, waar het in de winter wel -40C kan worden, zou je dat wel doen.

#48 ·
Eerlijk is eerlijk ~ Ik zit niet in een klimaat dat in de buurt komt van die kou - centrale oostkust - het laagste wat we deze winter zagen was 's nachts in de lage cijfers (F). Ik heb wel in mijn vorige vrachtwagen overnacht: crew cab, achterbank neergeklapt, slaapzak in oktober. Waarschijnlijk in de bovenste 30. Ik heb hem 's nachts niet gestart, ondanks dat ik steeds wakker werd omdat ik me niet helemaal comfortabel kon voelen.

Dat gezegd hebbende - ik stap ook vaak in mijn vrachtwagen bij temperaturen tot in de lage 20 en ik start hem nooit eerst op afstand.

#50 ·
Eerlijk genoeg ~ Ik zit helemaal niet in zo'n koud klimaat - centrale oostkust - de laagste temperatuur die we deze winter zagen, was een enkele cijfer (F) 's nachts. Ik heb in mijn vorige truck overnacht: crew cab, achterbank neergeklapt, slaapzak in oktober. Waarschijnlijk in de bovenste 30's. Ik heb hem 's nachts niet gestart, ondanks dat ik steeds wakker werd omdat ik me niet helemaal comfortabel kon voelen.

Dat gezegd hebbende - ik stap ook vaak in mijn truck bij temperaturen tot in de lage 20's en ik start hem nooit eerst op afstand.
Als het in de 30's is, laat ik een raam open en gebruik ik een lichte deken. Ik gebruik regelmatig quilts en een goede slaapzak, maar als het in de temperaturen onder nul komt, wordt het oncomfortabel. Het is anders als ik in de winter kampeer, maar als ik in de truck slaap, wil ik me niet in lagen kleden en ermee omgaan. En als mijn water bevriest en ik het moet ontdooien voordat ik 's ochtends koffie zet, wordt dat irritant. Ik zal water in de koeler bewaren, maar het zal nog steeds bevriezen. En ik ga niet betalen voor warmtezakken om mijn koeler warm te houden lol. (Ik weet dat je dat niet hebt voorgesteld). Als je onderweg bent en direct moet stoppen en daar een dag of langer vastzit, gaat het om overleven. Ik houd er niet van om mijn truck stationair te laten draaien, maar als het nodig is, wil ik dat wel kunnen.

#55 ·
Ik laat mijn voertuig niet urenlang draaien als het koud is, maar slechts 5 minuten of zo in de ochtend om het op te warmen, of een paar minuten als ik op iemand moet wachten die een winkel in rent. Als het superkoud wordt, is het vrijwel verplicht om het een paar minuten op te warmen. Natuurlijk heb ik wel eens gezien dat sommigen het 30 minuten laten opwarmen, wat naar mijn mening gek is.

#58 ·
#60 ·

Nieuwe spionagefoto's
“Off-Road Upgrades” 😂
Image

Een gedetailleerde blik op de achterwielophanging van het prototype van de 2027 Chevy Silverado onthult een uitlaat met vier uitlaten en potentiële wijzigingen aan de schokdemperplaatsing voor verbeterde stabiliteit.
Mooie straatbanden wel... ;)