Weet je nog dat het zeldzaam was om Buick überhaupt in Motor Trend te zien vermelden? Ze lijken erg blij met Buicks 2025 Enclave in hun huidige recensie.
Waar heb je dit gezien?Buick heeft mogelijk zelfs tijdelijk een down-market versie nodig als de overheid de import van de Envision opschort, zoals vandaag is gemeld.
Ja, dat ziet er prachtig uit. Ik heb de GMC en de Chevy in het echt gezien, maar tot nu toe nog niet de nieuwe Enclave. Die nieuwe voorkant begint me te bevallen, het is niet helemaal hetzelfde als op de Envista, maar het ziet er wel mooi uit.Die nieuwe Enclave ST die in de MT-video in het rood te zien is, ziet er verdomd mooi uit.
De Lexus ziet er het minst aantrekkelijk uit van de vier voorbeelden, het ziet er voor mij goedkoop uit.Het interieur ziet er luxueus uit, een beetje mooier dan het toch al mooie interieur van de Envision. Het scherm doet me denken aan een bril met hoornen montuur.....
View attachment 73513
Visueel zijn de interieurs van Buick interessanter en samenhangender dan de nieuwe "kijk naar ons scherm" rechthoek van BMW met haptisch dit en dat:
View attachment 73510
veel beter dan Toyota's poging tot avant-garde,
View attachment 73511
Hoewel de Highlander er beter uitziet dan de Lexus:
View attachment 73512
Dat is geen 2025, het is een 2024 of ouder.Ik parkeerde afgelopen weekend in Indianapolis naast een 2025 Buick Enclave Preferred. Lakeshore Blue Metallic werkt goed op dit voertuig.
View attachment 73520
Ik ook niet, maar ik geef de voorkeur aan (geen woordspeling bedoeld) de ST-uitvoering. Natuurlijk is de getoonde foto een CGI-weergave van de saaiere kleur van het basismodel, dus.....bevooroordeelde post?Ieder het zijne, natuurlijk.
Ik zie niets dat ook maar enigszins aanstootgevend is.
+1Als dit ding een hybride en/of een plug-in hybride versie had, zou Buick ze niet snel genoeg kunnen bouwen!